טיולים מאורגנים כשרים

ההיצע התיירות עבור התייר הישראלי רק הולך וגדל בשנים האחרונות, כאשר גם האוכלוסייה המסורתית נהנית לא רק מריבוי יעדים אליהם ניתן להגיע בפחות מעשר שעות אלא גם מטיולים הכוללים הקפדה על כשרות. הקהל המסורתי יימצא כיום מגוון רחב של טיולים מאורגנים כשרים, כאלו אשר יוכלו גם להשתנות בין יבשת ליבשת, גם ברמה הקולינרית, גם באטרקציות והפעילויות השונות אך גם בנופים והמרחבים השונים.
בשל כך טיולים מאורגנים וכשרים לאוכלוסייה שומרת המסורת, כבר מזמן לא כוללים רק ביקור בקברי צדיקים אלא גם הנראה מנופים נהדרים ומאכלים אותנטיים כשרים ומיוחדים. 

שייט או קרוז כשר?

ואם יעדי התיירות עבור התייר המסורתי גדלו בשנים האחרונות, הרי שלא רק ההיצע הפך למגוון יותר אלא גם אופי הטיול שיבקש יוכל להשתנות בהתאם. בשל כך 2 אופציות אשר יוכלו להפוך כל טיול מאורגן כשר לחוויה חד פעמית, כשאופציה הראשונה היא באמצעות קרוז. טיולים מאורגנים כשרים בדומתם של קרוזים ינועו בין תשעה עד עשרים ימים בממוצע, כשיעדים הפופולריים נעים בין אוסטרליה-ניו זילנד, דרום אמריקה לחילופין או אל מדינות מערב אירופה הכולל מדינות כמו ספרד, צרפת ועוד.

מאידך ניתן למצוא טיולים מאורגנים כשרים בדמות שייט בין נהרות שונים באירופה, החל מנהר הריין, נהר הדנובה או נהרות בנורבגיה ובנהרות נוספים במרחב יבשת אירופה. יחד עם זאת חשוב לדעת כי טיולים אלו כוללים לא רק מידע מהנה ורלוונטי אל אזור הטיול אלא גם פעילויות תרבות שונות, החל מהשתתפות והנחייה של אמנים שונים ועד למופעי צוות.

טיולים מאורגנים כשרים בהתאמה אישית

כאשר מדובר על טיולים מאורגנים כשרים ולאו דווקא טיולי הפלגה כאלו ואחרים, מדובר במרבית הפעמים בשרטוט כמעט מותאם למידותיהם של המטיילים. החל מאופי בית הכנסת הקרוב, גם עבר ימי חול וגם עבור שבתות וחגים וגם התאמה של מידת הכשרות שדורש כל מטייל לעצמו ולבני משפחתו. אפשרות זו של "בניית" טיול כמעט אישי לחלוטין, מצטרפת אל התאמה של לא מעט חבילות נופש עבור משפחות שומרות תוך כדי התחשבות בחגי ישראל.

התאמה מדויקת שכזו מצטרפת גם אל היכולת להיות ב"ראש שקט" כשכל משתתפי הטיול יודעים, כי המערך הלוגיסטי והשמירה על כשרות נעשים בצורה יעילה, מקצועית ומאפשרת הנאה ללא כל דאגות מיותרות. לכן כאשר מדובר על טיולים מאורגנים כשרים במאה העשרים ואחת, מדובר על טיול כשר, טעים, מהנה ומגוון במיקומים שונים על הגלובוס. למידע נוסף https://geshertours.co.il/


Posted

in

by

Tags: