מה השוני-מגשי אירוח יקרים או זולים?

הפקה של אירוע היא פרויקט מורכב גם עבור כאלו המנוסים בכך, בין אם מדובר באירועים כדוגמת הרמת כוסית של רשות מקומית ועד להפקה של בר או בת מצווה. מקרים כאלו כמובן כוללים גם בחירה של דברי מאכל, כאשר ב שנים האחרונות נוספו מבין הטעמים שאפשר להציע לאורחים שלנו, גם מגשי אירוח מגוונים ומפנקים המצליחים להשתלב במגוון רחב של אירועים. מגשים אלו משתנים לא רק בגודל, בכמות ובמחירים אלא גם באיכות חומרי הגלם ועד אל התוספות השונות שמהן יוכלו להנות האורחים שלנו. על כן בבחירה של מגשי אירוח, עולה השאלה השכיחה  ביותר והיא מה ההבדל בין מגשי אירוח יוקרתיים לזולים? בדקנו בעזרת האתר המוביל בתחום.

איך לארח – ההבדל בין מגשי אירוח זולים ליקרים?

בשנים האחרונות עולם הקולינריה הישראלי רק וגדל, כשאליו לא מצטרפים רק טעמים מרחבי העולם אלא גם מגוון צורות אירוח והסעדה בין מסעדות בקונספטים שונים ועד למגשי אירוח פופולריים. עם ההתפתחות והמגוון המציף את שוקי האירועים, חשוב לעמוד על ההבדל שבין מגשי אירוח זולים לבין מגשי אירוח מעט יותר יוקרתיים. ראשית כל מדובר בסוג הקונספט שנבקש, כאשר מגשי אירוח הכוללים פירות יבשים וזולים יועלו לנוע בין תשעים עד לשלו מאות שקלים. מאידך כשאר מדובר במגשי אירוח חלביים או בשריים מדובר בהבדלים מהותיים יותר כמו חומרי הגלם והתוספות כאשר מגשי אירוח בשריים ויוקרתיים יגיעו לא רק עם בשר אלא גם עם מנעד תוספות.

סגנונות וטעמים

אך כאשר מדובר במגוון של מגשי אירוח מדובר גם מנעד של טעמים שונים, אשר נעים החל ממגשי אירוח הכוללים יינות, גבינות, בשרים ועד אל מגשי אירוח הנהנים מטהרת מאכלי ים מעולים. כמו כן כל קונספט שכזה מחביא בתוכו את מחיר העלות לחומרי גלם, כאשר מגשים יוקרתיים במיוחד יעשו שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד כמו גבינות משובחות. ואילו כאשר מדובר במגשי אירוח בשריים, ההבדל יהיה נעוץ לא רק בתוספות כמו שציינו מעל, אלא גם באיכות וסוג הבשרים שנבקש. כך שמגש אירוח הכולל בעיקר מנות עוף ככל הנראה יהיה זול יותר מאשר נתחי בקר מובחרים.


Posted

in

by

Tags: