לבחור עורך דין גירושין בצורה נכונה

שימוש באנשי מקצוע יכול לעזור במספר פעולות שונות, החל מעיצוב הבית מחדש ועד קבלת חוות דעת מקצועית ומדויקת. אך כאשר מדובר במקרים של גירושין, חלוקת רכוש בין בני זוג ואפילו אופי המשמרות על הילדים במקרי גירושין, חשוב מאוד לבחור עורך דין גירושין בצורה נכונה ואפקטיבית. שכן מקרים שכאלו עלולים להיות הרי גורל גם עבור הילדים אך גם עבור בני הזוג המצויים בהליך אך גם על מצבם הפיננסי של בני הזוג. לכן בזמן הליכים שכאלו חשוב להיוועץ עם עורך דין המתמחה בדיני משפחה, כך נוכל לקבל את הייעוץ המתאים ביותר שיעזור לנו לדאוג לעתיד שלנו ושל ילדינו.

מחלוקה לנכסים ועד הסדרי ראייה

חלק מזוגות נשואים מבקשים לשמור על הפרדה בין הנכסים וההון שצברו לבין אלו של בין או בת הזוג, כאשר הפרדה זו נעשית על ידי חתימה על הסכם ממון. אך עבור זוגות שאינם חתומים על הסכם ממון, עלולים להיקלע לחלוקת נכסים לא פשוטה ובעיקר כאשר לא הושג הסכם חלוקה בין הצדדים. במקרים שכאלו עורך דין גירושין יוכל להעניק לנו את הכלים להגיע להסכמות, בין אם כבר נעזרנו במגשר ובין אם לא. כמובן שהליכים אלו עלולים לכלול עבירות שונות הנעשות על ידי אחד מבני הזוג, בין אם מדובר בנושאים הקשורים לרכוש ועד אל לקיחת אחד מהילדים ללא רשות. ובעבור כל אלו חשוב שיתלווה אלינו עורך דין המתמחה בדיני משפחה, ויאפשר התמודדות אפקטיבית ומהירה יותר.

כיצד לבחור עורך דין מתמחה גירושין

כמו שציינו מעל תפקידו של עורך דין לענייני גירושין הינו חשוב במיוחד, אך בבחירה של עורך דין שכזה חשוב שנוודא כי הינו בעל תעודות והכשרה מקצועית, המתמחה בדיני משפחה. פרמטר נוסף הוא כמובן בקיאות בחוקים, שכן עורך דין מקצועי יעזור לנו לנווט בתוך ההליך המשפטי ומצער בצורה נהירה וברורה ומבלי להשאיר קצוות פתוחים. וכמובן מעל לכל הוא היחס האישי, שכן הליכי גירושין עלולים לקחת זמן ובחלק גדול מהפעמים ידרשו גם אוזן קשבת וכמובן לגלות רגישות רבה בהליך שכזה. אפשר ורצוי להתחיל כאן https://www.geronadv.co.il/


Posted

in

by

Tags: