טוחן אשפה מומלץ ב2023

פריטים שונים הופכים את המטבח שלנו להרבה יותר אפקטיבי ותועלתני, כאשר כלים אלו נעים החל מבלנדר איכותי ושימושי גם להכנת שתייה ולבישולים ועד אל סירים מותאמים לבישול מרקים ותבשילים טעימים במיוחד. אך כאשר מדובר בפסולת המטבח שלנו, ככל הנראה מדובר בכמויות גדולות שכן אזור המטבח פולט לא מעט שקיות, קליפות ומנעד פסולת גדול. על כן טוחן אשפה בשנת 2023 יכול להיות שדורג מצוין לכל מטבח באשר הוא, בין אם נבקש לבשל מאכלים אותנטיים ועד אל מאכלי מטבח יפניים וחדשניים במיוחד, טוחן אשפה עדיין יהיה שימושי ויעיל בעבור חיסול האשפה המצטברת.

מה בודקים לפני רכישה של טוחן

כמו בכל מוצר שנבקש לרכוש מומלץ להכיר את הנקודות העיקריות עליהן איכות המוצר תימדד, כך למשל טוחן בעל עוצמת מנועה נמוכה אולי יהיה פחות יעיל עבור מטבח פעיל במיוחד. לכן בחירת המנוע יכולה לנוע בין 1 עד 2 כ"ס ובין ל3 עד 4 כ"ס, כשבאמצע נוכל למצוא מנועים עם חצי כוח יותר או פחות. עוצמת המנוע מובילה אותנו אל הנקודה הבאה, הלא הוא תא הטחינה. בין אם אנו בעלים של מטבח המאכיל משפחה גדולה ועד אל משפחה קטנה, מומלץ לרכוש תא טחינה המתאימה לאופי השימוש שנעשה ובכך גם לחסוך בעלויות. נקודות נוספות הוא לא כמובן סוג הלהבים, כאשר אחת ההמלצות היא בבחירה של להבים העשויים מנירוסטה ומצליחים להחזיק לאורך שנים ארוכות. אם מדובר בקהל קשישי אז כדאי לבדוק את המוצרים במציעים גודלייף שמתמחים באוכלוסיית גיל הזהב ואביזרים ייחודיים עבורם.

מהחדיש ועד אל היוקרתי

הטוחן הראשון עליו נמליץ הוא של חברת Franke השוויצרית והוא מתאים גם לאלו המתנסים בפעם הראשונה בטוחן למטבח. הוא נחשב לבעל עמיד מפני סתימות, מונע על ידי מגנט קבוע ושקט במיוחד כשאליו מצטרף גם תא טחינה המסוגל להכיל עד ל965 מ"ל וכוח סוס של 3/4!  העלות של טוחן זה נעה בין 1,200 עד 1350 שקלים. טוחן לא פחות מומלץ ונחשב לדי חדשני עונה לשם InSinkErator Evolution Excel, הוא בעל מנוע חזק במיוחד, עם טחינה יעילה מול מגוון סוגי אוכל ובעל טחינה תלת שלבית. כל אלו מונעים על ידי מנוע אינדוקציה בעל 1 כ"ס ותא טחינה של מעל 1000 מ"ל.


Posted

in

by

Tags: