דירות יוקרה תל אביב

העיר תל אביב דורגה כאחת הערים היקרות בעולם, והסיבות לכך הינן די ברורות כאשר תעשיית הייטק מצליחה לא רק לגייס מיליונים ברחבי העולם, אלא גם למשוך כמויות גדולות של תיירים, משקיעים מכל הסוגים וכמובן אנשי תרבות מכל פינה בגלובוס. תמהיל זה מייצר לא רק אורך חיים איכותי ומפנק בעיר שאיננה נחה בשום יום בשבוע, אלא גם דירות יוקרה המצליחות לשמור גם על רמת חיים גבוהה של התושבים בה. על כן במאמר הבא ניתן למצוא דירות יוקרה תל אביב והסביבה ומה שחם עכשיו. את הפרויקטים אשר קורמים עור וגידים וכמובן את האזורים המיועדים להפוך גם כן לאזורי יוקרה בעיר הכי שווה בעולם.

דירות יוקרה תל אביב-פנטהאוזים ומיקומי על

דירות יוקרה בתל אביב לא מציתות את הדמיון ברובן, ואפשר לומר כי דירות כאלו ככל הנראה לא נמצא גם בערים הכי "נחשבות" ביבשת אירופה. אחת מאותן דירות ממוקמת על טיילת הים של הרברט סמואל וממוקמת על קו ים ראשון לים, בעלת שטח בנוי של מעל ל200 מ"ר עם מרפסת, שלושה חדרי שינה, מערכת חשמל חכמה ועבודת נגרות מדהימה. עלות של דירה זו עומד כיום על כשלושים מיליון שקלים, כאשר אל דירה זו מצטרף עוד פנטהאוז מרהיב הממוקם ברחוב דיזנגוף עם נוף מעולה אל הים. נכס זה כולל מרפסת בת חמישים מ"ר ומרפסת גג בת שישים מ"ר. עלות של דירה יוקרה זו עומד כיום על כשמונה עשרה מיליון שקלים.

דירות יוקרה-הפרויקטים החדשים

העיר תל אביב לא רק נהנית מביקוש גואה של תושבים חדשים המבקשים להיכנס בגבולותיה, אלא גם פרויקטים חדשים של דירות יוקרה. אחד מאותם פרויקטים גם ממוקם ברחוב בילטמור 5 הקרוב אל כיכר המדינה, בו נבנים שבע קומות וכ22 דירות חדשות. אך גולת הכותרת היא כמובן שני פנטהאוזים מרהיבים הכוללים ארבעה חדרים, מערכת מיזוג אוויר בכל החדר, תריסי גלילה חשמליים ועוד מגוון של יתרונות מעולים כמו מיקום מעולה וחדרי רחצה גדולים. פרויקט נוסף הנחשב לפרויקט עם מיקום מעולה ובאזור שקט הוא פרויקט "מגדל בראשית בבלי", המציע דירות דיורה החל ממיני פנטהאוזים ופנטהאוזים אדירים עם חוף פנורמי עד אל הים. למידע נוסף – https://yav.co.il/


Posted

in

by

Tags: