איפה נמצא השניצל הכי טעים בתל אביב?

מה לא נאמר כבר על מנת השניצל שכבשה את ישראל, היא מגיעה פריכה, היא יכולה להיות בריאותית והיום היא גם מתאימה לאלו שאינם יכולים לאכול גלוטן או לטבעונים/צמחונים. אבל למי שכן יכול להנות משניצל עסיסי ובעל טיגון מושלם וקריספי, ככל הנראה גם לא ירצה לפספס את מנת השניצל השווה ביותר בעיר תל אביב בה ישנם לא מעט מוסדות שונים המציעים את המנה הזהובה. אך מבין כל האפשרויות הרבות והטעמים שרק מתפתחים משנה לשנה, יצאנו לחפש אחר מנת השניצל הכי טעימה בעיר הקולינרית של המדינה וחזרנו עם לא מעט תובנות.

שניצלים בכל מיני צורות

קצת לפני השניצלים המסורתיים והמנות הדי מוכרות, יצאנו לטעום אחר שניצלים עם לא רק טעמים מעולים אלא גם בצורות שונות. נתחיל מאחת המנות שאולי מוכרות יותר באזור תל אביב, אך בהחלט נחשבת למנה יוצאת דופן והיא כמובן של אייל שני. במסעדת "מלכה" שברחוב דפנה 2 ניתן יהיה לקבל מנת שניצל ממולאת בפירה, היוצרת ביס שמטריף את כל ריריות הפה כשלצידו תפוחי עץ חתוכים היטב, חזרת אדומה ומיונז מעולה. ואם בצורות וטעמים שונים, אי אפשר להתעלם מבית הקפה "טאצ'ה דורו" ממוקמת ברחוב אחד העם 6 המגיש מנת שניצלים עם פירה בטעם מדהים, אליו מתלווים ארבעה שניצלונים טעימים מפתים במיוחד ובשילוב הפירה הופכים למנה מעולה לארוחת צוהריים.

לא רק מסורתי

מבין השניצלים הרבים שניתן למצוא בעיר תל אביב ישנם גם כאלו המגישים שניצל עסיסי ופריך עם תוספות מעולות, אחת מהן היא "פולקלה" שמציעה לא רק שניצלים אלא מספר מנות עוף טעימות במיוחד כמו עוף בגריל, עוף רויטסירי ועוד. מנת השניצל ב"פולקלה" מגיעה גם בפיתה וגם במנת צלחת עם תיבול מדהים של צ'טני אפרסקים ותוספות כמו בורגול, אורז לבן וירקות מבושלים מהתנור. את המסעדה אפשר למצוא ברחוב שדרות יהודית 11 בתל אביב, ומלבד "פולקלה" אפשר למצוא מנת שניצל מעולה במוסד כמו "קפה נואר".
הביסטרו האינטמי בלב תל אביב ממוקם ברחוב אחד העם 43 יש שניצל חזה עוף מעולה עם תוספת סלט קולסלאו מדהים, שעם האווירה החמימה והאירופאית אפשר להרגיש את טעמי וינה.


Posted

in

by

Tags: