איך לעשות כסף ? עבודה בחול -סיפור אישי

מי לא רוצה להרוויח כסף והרבה !!! ובכמה חודשים בלבד!!!

טפטים אמריקה

אז גם אני לפני כמה שנים השתחררתי מצה"ל אחרי שירות פורה כייפי ומדהים, והדבר הראשון שעשיתי היה לחפש עבודה מועדפת כדי שאוכל לממש את המענק שמקבלים אחר הצבא. העבודה המועדפת לא הייתה קלה ובטח שלא מתגמלת, אחרי שעבדתי קשה ובשביל כלום כסף כי העבודות שמציעים הם עבודות של בעיקר מינימום לשעה .. התחלתי לחפש עבודה שבה אוכל לעשות הרבה כסף יחסית, שגם אוכל לחיות וגם לחסוך ללימודים .

התחלתי לחפש עבודה, שום דבר לא היה מזהיר  ודי מהר הבנתי שלחסוך הרבה כסף בזמן שהקצבתי לעצמי כדי להתחיל ללמוד לי יקרה!!! מצאתי את עצמי מיואשת וכבר ראיתי איך אני דוחה את הלימודים בעוד שנה .

רגע הגילוי הגיע איך לעשות כסף בצורה מהירה וחכמה:

ערב אחד נפגשתי עם חברות לקפה ,ובמפגש חברה סיפרה על עבודה בחו"ל, עבודה שבה אפשר לעשות הרבה כסף ועוד במטבע זר!!  דולר, וכו' , לעשות הרבה כסף בכמה חודשים בלבד ובעיקר בחודשי הקריסמיס שזאת תקופה מטורפת בה כולם קונים בכמויות לא נורמליות מתנות לכל המשפחה  …..

לא אשקר שמעתי פה ושם על עבודה בחול אבל לא בדיוק התלהבתי מהרעיון ,זה היה רחוק מהמציאות שלי.

התחלתי לחקור ולשאול ,איך זה קורה ? איזה חברות יש בשוק? איפה אני אשן ועם מי? כמה שעות עבודה וכו' וכו'.. ככל שהתעמקתי כך יותר התלהבתי כבר ללכת ולעבוד.

מצאתי את עצמי על טיסה לברצלונה יחד עם עוד חברה, ובעצם מפה הכל התחיל , היו חששות בהתחלה , איך אסתדר עם השפה? אם לא ארוויח כסף בכלל??? אבל מהר מאוד לומדים להסתדר וגם בחברה שבה אני עובדת reformagrup  דאגו לי ולחברה שלי לכל מה שצריך ,נתנו לנו הרגשה ויחס כמו במשפחה ,וכן הרווחתי כסף והמון ,הכרתי מלא חברים ,וגם יצא לי מידי פעם ללכת לטייל .

עבודה בחול בעגלות היא לא עבודה קלה וכן צריך לעבוד קשה כדי להרוויח טוב. הכל תלוי ברצון

אבל היי לפחות יש תגמול ותגמול טוב .


Posted

in

by

Tags: