שמאי מקרקעין מומלץ באזור המרכז

הערכת שווי הינה עבודה די פופולרית ושימושית, היא יכולה לאמוד שווי ביטוח, רכב, היטלי שבח על דירה, שוויה של דירה בכלל ועוד מגוון פעולות השוואה שונות. אופי ההשוואה נעשה על ידי מספר פרמטרים, כאשר לכל מוצר או נכס ישנם פרמטרים שונים ומותאמים למוצר עצמו. למשל אם נזדקק לשירות של שמאי רכב, ככל הנראה שהוא יאמוד נתונים שונים בהשוואה לדירה. כך או כך תפקידו של שמאי מקרקעין בשנים האחרונות הפך לדי חשוב בכל הקשור לעסקאות נדל"ן, שכן הוא יוכל להעניק לנכס אותו נרצה לקנות או למכור את המחיר המדויק עבורו. לכן יצאנו לחפש שמאי מקרקעין מומלץ יש באזור הדרום והמרכז.

שמאים בדרום הארץ

כמובן שניתן כיום למצוא שמאי דרך כל אפליקציה ומנוע חיפוש שמאי באזור הדרום, אבל יחד עם זאת האם לא שווה למצוא שמאי שהוא גם מומלץ? הכירו את "דני כודדי" משרד שמאות שקיים כבר מעל ל20 שנים והוא מממוקם בבאר שבע, את מרבית הפעילות של המשרד מתרכזת באזור דרום הארץ, וגם באזור הצפון ובאילת.
המשרד עוסק בשווי דירה, דוחות אפס, פיצויים לירידת ערך, היטלי שבח ועוד. באשדוד תוכלו למצוא את משרדו של אנדריי זיבלוב, המתמחה כבר מעל לעשור באומדן פרויקטים כמו פינוי בינוי, טיפול בהשגה אל מול רשות המקרקעין, שומות לפירוק שיתוף ועוד.

שמאים בקריית גת

כמו בכל עיר גם לקריית גת יש את האופי שלה המשפיע עליה ותופס חלק בסדר השכונות וסוג התושבים, אך בשביל להכיר את האופי המיוחד של כל שכונה ושל כל רחוב, חשוב לעשות זאת דרך שמאי שמכיר את העיר, כזה שמכיר את התוכניות הסדורות להמשך הבנייה, את ההיתרים השונים ועוד. במקרים כאלו אנו ממליצים על יוסי דהאן, אשר מתמחה בשווי נכסים לכל המגזרים, ייעוץ כלכלי, היטלי שבח ועוד. ליוסי ותק של כארבע שנים במקצוע שמאות מקרקעין ורוב הפעילות שלו מתקיימת בדרום הארץ. להמלצה האחרונה שלנו הוספנו את יוסי אוזן, הפועל באזור הדרום וירושלים עם ותק של מעל לשמונה שנים ותוכל להעזר בו בהגשת שומות לערורים, ליווי פרויקטים, התחדשות עירונית ועוד מגוון נושאים.


Posted

in

by

Tags: