טבע האָחוּד

בעידן הקורונה, מהי נחיצותה של האחדות בעם. האם האחדות יכולה לנצח את הקורונה? שאלות כבדות משקל, אשר צריכים להתייחס אליהן בכובד ראש. האנושות היא חלק מהטבע שהוא אָחוּד מפני עצמו, פועל במקביל באופן מתואם,מסונכרן ומשולב. האם האנושות יכולה לאפשר לעצמה להיות חורג היחיד בטבע? רק לבני אדם יש יכולת לחשוב, חשיבה על עתיד יותר טוב. מהטבע שלנו, תמיד אנחנו רוצים להשיג יותר טוב, בכל תחומי החיים, לעצמנו קודם כל, למשפחה, לקרובים, לעם, ואולי גם לאנושות.

אדם לא יכול להשיג לבדו את הטוב כי אנחנו חיים בצורה שכולנו קשורים ותלויים בכולם והקורונה מבליטה זאת היטב.

לכן, כולנו מכירים בעובדה שבכדי להגיע לחיים יותר טובים, אנחנו צריכים להיות מאוחדים בינינו, בזה שפועלים לאיחוד. ההיסטוריה מראה לנו כי היה לנו יותר טוב בזמנים שבהם היינו מאוחדים בערבות הדדית, אף על פי שהאיחוד היה בגלל איום חיצוני, כמו מלחמות.

לכן, מדוע לא נתאחד ביוזמתנו? ללא צורך במלחמות? אם כל אחד יחשוב שהוא מהווה דוגמא אישית לאחרים בלי לחשוש לצאת פראייר, במשך זמן, אנשים עשויים להימשך לעקרון האיחוד. האיחוד הוא פתרון לכל בעיות האנושות כי הטבע דורש שכֹל חלקיו יהיו אָחוּדים. כשנתאחד מעל כל חילוקי דעת, נוכל לנצח כל תופעת טבע, לבנות אנושות טובה יותר לדור הזה ולדורות הבאים. אם נחכה למנהיגים שיובילו אותנו לאחדות, אנחנו יכולים לאחר את המועד, עלינו לקחת את גורלנו בידינו ולחשוב על טובת העם. אם נחשוב על המצב האידיאלי שבו כל העם מאוחד ושמח, אז נקרב אלינו את המצב הזה. זה לא בלתי אפשרי. דווקא עבור האדם – הבלתי אפשרי הוא אפשרי. האנושות הוכיחה במשך ההיסטוריה כי היא יכולה לעשות כל דבר, רק צריכים להפנות את היכולות לכיוון האחדות בעם.

העתיד בידינו!


Posted

in

by

Tags: