עגלות בחו"ל למה זה לא מפחיד?

טוב אז אחרי שהחלטת שאתה רוצה לעבוד בחו"ל . ושאתה מוכן לטוס ליעד שבו תוכל לעלות על דרך המלך ולעשות כסף, והרבה !!!!

יחד עם זאת עולות פתאום חששות , מה יקרה אם אני לא אצליח ? מה יקרה אם המעסיקים לא ישלמו לי את כסף המגיע לי? איפה אני אגור ועם מי ? איך אדע שעגלות בחו"ל זאת עבודה שמתאימה לי?

אז תדעו שאתם לא לבד … וישבו כמה בעלי ניסון שעברו את אותה חוויה בעגלות בחו"ל ורוצים לעזור לך לקבל כלים איך להתמודד עם הפחדים.

ישנם כמה סיבות עיקריות ומרכזיות שבגללן רוב הצעירים מפחדים מלעבוד בעגלות בחו"ל :

פחד מהשפה והתקשורת עם האנשים

השפה מהווה לפעמים מכשול גדול כי כולם יוצאים מנקודת הנחה שנדרשת שפת אם, אך אם יש לכם אנגלית ברמה בסיסית זה אכן מספיק . ככל שתעבדו ותתרגלו את הספיצ' השפה תלך ותשתפר והכל יזרום.

פחד ממעסיק לא טוב

הרבה מהצעירים מודאגים מאי תשלום ממעסיק ,או איך מתבצע התשלום מולם, ליחס לא טוב ומזלזל, וכו, קודם כל קחו בחשבון שמדובר בחברות רציניות שמעסיקה מאות של צעירים , כאשר אתם מרווחים הוא מרוויח וזאת בדיוק המטרה, אין לו אינטרס לא לשלם לכם דווקא ההפך, כמובן שמומלץ מאוד לפני לבחון את החברה לעומק ואפילו לדבר עם כמה אנשים שעבדו שם על מנת לקבל חוות דעת.

פחד מריחוק מהבית

הרבה צעירים חוששים מהמרחק מהבית , פחד להיות רחוקים מההורים ,מהחברים, שפה זרה, אנשים אחרים, סביבה שונה וכו..אבל הרבה מהצעירים שעבדו יגידו לכם שזה חולף ומהר מאוד ברגע שנשבר הקרח מתחילים להנות, להכיר אנשים חדשים ,ולהעריך את המשפחה J

פחד מעבודה קשה

עבודה בעגלות היא הינה עבודה קשה לבעלי מוטיבציה ורצון לעבוד במטרה להרוויח כסף טוב. כגודל ההשקעה כך גודל הרווח . הרבה שואלים מה יקרה אם אני לא ירווח כסף בכלל? דעו דבר אחד שאין דבר כזה לא להרוויח כסף ! מי שלא מרוויח זה אחד שלא עובד בכלל נקודה .


Posted

in

by

Tags: